LA GOLFA DEL SENTRU 2025
Humor, música, sarcasme i ironia!
ENTRADES A LA VENDA
Venda socies/es
Dissabte 29 novembre 17-19
Diumenge 30 novembre 10-12

Diumenge 28 de desembre
Teatre Municipal de Manlleu
Entrada general: 12€
60 minuts aproximadament
Teatre Centre
CONTACTE
Email: info@teatrecentre.cat
Sinopsi
Manlleu es prepara per a una nova edició de “La Golfa”, la paròdia dels Pastorets que cada any converteix l’actualitat del municipi en una comèdia desinhibida, fresca i carregada de complicitat amb el públic.
L’espectacle, ja consolidat com una de les propostes més esperades del Nadal manlleuenc, revisa amb humor situacions i esdeveniments que han marcat la vida manlleuenca, catalana i mundial al llarg de l’any. L’any passat es van exhaurir les entrades en pocs dies després de l’obertura en línia, i aquest any s’espera que passi el mateix.
Basada en l’estructura clàssica dels Pastorets, però completament capgirada, Pep Jané, el director des de fa anys, converteix La Golfa en una revista teatral plena de gags i humor on en algunes situacions només el públic de Manlleu pot reconèixer.
Aquesta combinació d’humor, improvisació i crítica amable i afectuosa és possible gràcies a l’equip d’actors i actrius vinculats a l’Associació Cultural Teatre Centre. Gràcies a la professionalitat de tots ells, aquesta obra es representa en una única funció i la improvació i espontaneïtat és una de les característiques més importants i millor valorades. El resultat és un espectacle viu i sempre canviant, que desperta rialles tant entre el públic fidel com entre els qui hi assisteixen per primera vegada.

VENDA D’ENTRADES PER SOCIS/ES
- Dissabte 29 de novembre de 17.00 a 19.00
- Diumenge 30 de novembre de 10.00 a 12.00



